شایلین جونشایلین جون، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 23 روز سن داره

ارمغان عشق ما

رژیم سفت و سخت

1395/8/4 12:33
107 بازدید
اشتراک گذاری

روز قبل از زایمان ، یکی از دوستان (مامان سپند) بهم گفت باید رژیم سفت و سخت بگیری که بچه دل درد نگیره . پیرو صحبت مروارید ، تصمیم گرفتم که همون رژیم رو رعایت کنم . رژیم غذایی من شامل گوشت گوسفند یا مرغ آبپز با یه تکه پیاز کوچک همراه با پلو و روغن محلی گوسفند بود، کنار غذاهم فقط زیتون استفاده می کردم . کمپوت گلابی ، چای کمرنگ با خرما و نبات به اضافه عرق نعناع تنها موادی بود که مصرف می کردم . کلا میوه ، لبنیات ، آجیل ، تخم مرغ و ... حذف شده بود . روزای خیلی سختی بود و باعث شده بود که افسرده بشم . واقعا واسم خیلی سخت بود اون همه میوه تابستونی ولی متاسفانه نمی تونستم بخورم .

خلاصه این روند ادامه داشت تا اواخر شهریور (شروع غذای کمکی شایلین) که میوه رو شروع کردم . کم کم موادی که باید به سوپ شایلین اضافه می شد (هویج ، سیب زمینی ، لوبیا سبز ، کدو و ...) رو خودم شروع کردم و خدارو شکر مشکلی پیش نیومد . در حال حاضر تقریبا همه چیز به جز حبوبات (نخود ، لوبیا و ...) رو مصرف می کردم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)