شایلین جونشایلین جون، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 23 روز سن داره

ارمغان عشق ما

استخدام پرستار واسه شایلین جون

1395/7/14 11:01
114 بازدید
اشتراک گذاری

با توجه به آنکه مرخصی زایمانم تا 5 مهر 95 تموم می شد ، لازم بود هرچه زودتر واسه شایلین کوچولو یه پرستار پیدا می کردم . البته من از ماه 3 و 4 به فکر پرستار بودم و بعد از کلی پرس و جو با خاله مهدیه آشنا شدم . چون اسباب کشی داشتیم قرار شد از 15 شهریور بیاد . چند روز اول خودم هم خونه بودم تا شایلین با پرستارش آشنا بشه ، بعد از یه هفته تنها گذاشتم و رفتم بیرون ولی یک ساعت نشد که پرستارش زنگ زد که میشه بیایید خیلی گریه می کنه . خلاصه اومدیم خونه و دیدیم تموم صورتش خیس اشکه و به طرز وحشتناکی پرید تو بغل من . کلی درگیر این موضوع بودیم که اگه پیش پرستار نمونه چه باید بکنیم؟؟؟کلی با همکارا مشورت کردم خیلی ها گفتن بذارش مهد . البته یکی از دوستام هم گفت شاید چون با شیشه شیر خورده هوا وارد شکمش شده ، دلش درد گرفته . خلاصه تصمیم گرفتیم شنبه یکی دو ساعت بذاریمش مهد ، ببینیم اونجا چطوره . شنبه با پرستارش رفتیم مهد خانم خلیلی . تقریبا دو سه ساعت اونجا بودیم که دیدیم اینقدر شلوغه اصلا بچم نمی تونه استراحت کنه . زمانیکه برگشتیم خونه مهدیه گفت بذارین چند روز دیگه امتحان کنم . خلاصه تصمیم گرفتیم که فعلا خونه بمونه . یه روز دیگه که خودم هم خونه بودم بعد از شیر خوردن با شیشه دوباره همون طوری شد که من بغلش کردم و پشتش زدم چندتا آروغ زد و خوب شد . فهمیدیم که علت اون گریه ها هوایی بود که وارد شکمش شده بود . بعد دیگه سر شیشه ای که خاله عاطفه داده بود و شبیه سینه مادر بود رو انداختیم که خدارو شکر مثل آب روی آتیش بود و خوب شد . بعد از اون چند روز دیگه با پرستارش تنهاش می ذاشتیم و می رفتیم بیرون و تقریبا تا ساعت 2:30 منو نمی دید که دیدیم خدارو شکر با شرایط جدیدش کنار اومده .خدایا شکرت . قربونت برم خدا که همیشه هوای خانواده سه نفره ما رو داریبوسبوسبوس

پسندها (1)

نظرات (0)