شایلین جونشایلین جون، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 25 روز سن داره

ارمغان عشق ما

نگرانی های ناشی از جفت پایین و هماتوم ایجاد شده

1394/8/27 8:09
672 بازدید
اشتراک گذاری

بر خلاف اینکه دکتر گفته بود نیاز نیست خودم به مطب مراجعه کنم ولی نتونستم تحمل کنم و بعد از ظهر رفتم مطب . آزمایش و سونو رو دید و واسه یک هفته استعلاجی به صورت استراحت مطلق نوشت و نی نی خوشگلمو سونو کرد دید که قلبش می زنه و خدارو شکر کوچولوم سالم و سلامت بود و هزاران بار خدارو شکر کردم . دکترم اینبار بهم  3 تا آمپول پرولوتون 250 داد و گفت از فردا به مدت 2 هفته یکبار بزنم . اون یه هفته دائما لکه بینی داشتم و دوباره مراجعه کردم که دکتر خودم نبود و رفتم پیش یه دکتر دیگه و از اون به مدت 2 هفته دیگه استراحت گرفتم و قرار شد به مدت 20 روز استراحت مطلق داشته باشم . توی همون هفته نمایشگاه آش های سنتی شهرهای مختلفو گذاشته بودن ، رفتم و یه ظرف بزرگ آش رشته ترشی گرفتم . حسابی هوس کرده بودم و تا دو سه روز از اون می خوردم . 20 روزیکه خونه بوم به اندازه یه سال واسم گذشت پر از استرس و نگرانی . بالاخره بعد از تاسوعا و عاشورا 94.8.3 برگشتم سرکار .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

golpesar_maman.niniweblog.com
27 آبان 94 8:59
سلام عزیزم من مادر دو بچه ام و سومی را باردارم دو فرزند پسر دارم و هفته 6 بارداری دچار خونریزی می شدم و با استراحت مطلق خوب می شدم . آش در دوران بارداری خوب نیست چون بعضی سبزی هاش مشکل ساز میشه. اصلا استرس نداشته باش چون همان چیزی میشه که خدا میخاد