شایلین جونشایلین جون، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 25 روز سن داره

ارمغان عشق ما

سومین سونوگرافی و خوشحالی وصف نشدنی...

1394/8/27 9:1
134 بازدید
اشتراک گذاری

پنج شنبه 94.7.30 آزمایش کواد مارکر رو دادم . برای روز 13 آبان با هزار مکافات وقت سونوگرافی غربالگری دوم گرفته بودم . 12 آبان هم جواب آزمایشم آماده شد . اینبار اشتباه دفعه قبل رو نکردم و تاریخ مراجعه به مطب نیز همون 13 آبان بود . خلاصه ساعت 12:15 از سرکار مرخصی گرفتیم و رفتیم واسه سونوگرافی که خدارو شکر خیلی هم منتظر نموندیم . دکتر همه اجزاء را به دقت بررس کرد و گفت خدارو شکر همه چیز خوبه . جفتم هم بالا رفته بود از نوع قدامی گرید صفر . بعد از تموم شدن از دکتر خواستم جنسیت کوچولومونو بهمون بگه که با تعجب پرسید مگه نگفتم ، گفتم سونو قبلی گفتید خیلی کوچولو و مشخص نیست . بالاخره پس از بررسی گفت دختره که حسابی خوشحال شدیم و داشت وسایلشو جمع می کرد که بهش گفتم مطمئنید خانم دکتر؟؟؟ که دوباره با دقت بیشتر نگاه کرد و گفت خدای مهربون بهتون یه دختر سالم داده . هردومون چشمامون پر از اشک شده بود ، من که دیگه نمی تونستم جلوی خودمو بگیرم و با همون حال اومدیم پایین به مامان پیمان و خواهرم زنگ زدیم و من همچنان تمام مسیر تا شرکت رو گریه می کردم و دائما خدارو شکر می کردم . خدای خوبم شکرت ...

بعد از ظهر ساعت 4 رفتیم مطب دکتر ولی وقت من ساعت 7 بود . خلاصه از ساعت 4 تا 8 منتظر بودم و بالاخره موفق شدم برم داخل که دکتر گفت همه چیز خوبه ولی باید همچنان مراعات کنی واسم دارو و سونوهای بعدی رو نوشت و ساعت حدود 9 شب برگشتیم خونه .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)