شایلین جونشایلین جون، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 25 روز سن داره

ارمغان عشق ما

دومین سونوگرافی و سهل انگاری نسبت به آنچه پیش اومده بود

1394/8/27 7:56
136 بازدید
اشتراک گذاری

بعد از تموم شدن مرخصی 94.6.22 سرکار برگشتم . 94.6.30 ساعت 12:30 وقت سونوگرافی داشتم (مطب دکتر صافی) . از سر کار مرخص گرفتیم و رفتیم . اجازه دادن پیمان هم بیاد داخل و واسه اولین بار کوچولوی دوست داشتنی مونو ببینه . سونوگرافی تموم شد و برگشتیم ولی چیزی به ما از پایین بودن جفت نگفت . من به اصرار خودم از دکتر خواسته بودم که آزمایش NT  رو برام بنویسه که باید دو روز بعد از سونوگرافی انجام می شد . بالاخره 94.7.1 آزمایش رو انجام دادم و قرار شد وقتی جواب آزمایشو گرفتم با سونوگرافی ببرم به دکتر نشون بدم . جواب آزمایش روز دوشنبه 94.7.6 آماده شد . همون روزیکه رفتیم شلوار بارداری بخریم و بدون اینکه استراحت کنیم  رفتیم بیرون و کلی پیاده روی کردیم . البته از دو روز قبل دوباره دچار لکه بینی شده بودم و موقع پرو شلوار متوجه لکه شدم ولی بازم توجهی نکردم و چون نوبت دکترم 94.7.11 بود ، تصمیم گرفتم سونو و آزمایش رو همون روز ببرم نشون بدم که متاسفانه روز شنبه 94.07.11 اول صبح دچار خونریزی شدید شدم و رفتم بیمارستان و دوباره دو تا آمپول پروژسترون واسم زدن و قرار شد بعد از ظهر برم مطب.

سونوگرافی NT نی نی گلم :

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)