شایلین جونشایلین جون، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 24 روز سن داره

ارمغان عشق ما

حالت تهوع شدید و مصرف بالای پنیر در دوران ویار

1394/8/25 11:08
672 بازدید
اشتراک گذاری

3 شهریور 94 آزمایش بارداری انجام دادم . فسقلی ما هفته هشتم رو می گذرونه .  حالت تهوع بد و بدتر شده بود واسه همین دوباره رفتم مطب دکتر احسانی که واسم قرص دمیترون نوشت که باید 12 ساعتی یه دونه می خوردم . وضعیت حالت تهوع من وحشتناک بود . از نیمه های شب شروع می شد تا صبح ادامه داشت . از ساعت 9 به بعد بهتر بودم تا غروب که دوباره شروع می شد و تا وقتی که بخوابیم ادامه داشت . کاش فقط حالت تهوع بود ، بالا آوردن از همه بدتر بود ، طوریکه احساس می کردم معده ام داره کنده میشه . فقط نون و پنیر بهم می ساخت و کمتر بالا می آوردم . پیمان جونم رفته بود انواع پنیرها رو واسم گرفته بود . خلاصه غذام فقط نون و پنیر بود طوری که حدود 3-2.5 کیلو اضافه وزن در سه ماه اول داشتم . هر کسی می رسید واسم تجویز می کرد : سیرابی ، چوب شور ، بیسکوئیت ، ترد ، نون خشک ، آبلیمو ، زنجبیل و ... تنها چیزی که یکم آرومم می کرد کشک خشک بود که ما هم از خوانسار کشک خریده بودیم و داشتیم . البته قرص دمیترون بد نبود ولی مدت اثرش کم بود و دوباره شروع می شد .  خلاصه ویار بسیار شدید نسبت به هر چیز و هر بویی و ... .بالاخره تا 4  ماهگی این وضعیت ادامه داشت تا اواخر ماه 4 یکم بهتر شدم و فقط اول صبحها بود .

پسندها (2)

نظرات (0)