شایلین جونشایلین جون، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 24 روز سن داره

ارمغان عشق ما

لحظات ثبت شده و سکسکه های دخترم

1394/11/19 11:38
129 بازدید
اشتراک گذاری

ای خدا...خوابیدن، خوابیدن، خوابیدن... چه آرزوی دور از دسترسی به نظر میاد. دیشب خودت شاهد بودی که من سر ساعتهای مشخص(بصورت کاملا دقیق و منظم) پاشدم رفتم دستشویی و بقیه ش هم فقط داشتم مدل خوابیدنم رو عوض میکردم و با حسرت در جستجوی یک مدلی بودم که بشه باهاش خوابید. بالاخره ساعت 6 ساعت زنگ زد و مجبور بودم بیدار بشم و آماده رفتن به شرکت بشم . همش فدای سرت دختر گل مامان . نمی خوام مامان غرغرو باشم. فقط میخوام تا جایی که میشه همه ی لحظات با تو بودن رو ثبت کنم  .   راستی سکسکه هاتم که دو سه هفته است به صورت حرکات ریتمیک و منظم حسابی من و بابا جون رو هیجان زده کرده عزیز دلم . من و بابا جون عاشق سکسکه هات هستیم . توی مطالب خوندیم که سکسکه نشان دهنده سلامت دستگاه گوارش جنین هستش.راستی دکتر گفته بود که شکم مامانی به اندازه کافی رشد نکرده ، واسه همین دیروز سونو اورژانسی انجام دادم که خدارو شکر در سن 31 هفته و 2 روز ، وزن جنین حدود 1804 گرم بود که نسبت به سن حاملگی نرمال بود . الهی من فدات بشم جیگر مامان .چشمکچشمکچشمک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)